highheart

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Hannah Highheart - 30 mars 2014 18:20

Heej ;)

 

Jag har precis gjort en musikvideo! Är rätt så nöjd för att vara den första men jag kan tyvär inte filma min skärm eftersom att jag typ inte kan andvända något program på min dator, men jag skiver ländken här: https://www.youtube.com/watch?v=I2lvGHxVoXg 
Snälla kolla in den om du inte vill/kan kopiera länken så är det bara att söka på yt: Hannah Highheart

 

Jag gjorde också uppdraget idag så jag kan komma till gylleneåsarnas dal :D 

 

DARKSHADOW ÄR I LVL 12 NU!! :D ÄR SÅ GLAD OCH JAG HAR TYP SLAGIT MITT REKORD PÅ ALLA BANOR XD    

 

Men en sak som är ännu bättre, mamma och pappa har kompit överens om att om jag är i skolan varje vardag så kommer jag få börja på ett ponnystall :D Jag längtar så mycket och Molly Mountainfall kanske får börja med mig... Vi är båda nbs på det så det är säkert bäst xD

 

Jag var hemma hoss Molly Mountaifall idag och vi hade jätteroligt, vi gick ner till skogen nedanför hennes hus och byggde en hinderbana, vi ska hem till mig imorn och göra samma sak :D Men nu ska jag spela sso så vi ses ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My love to my horstes, är en 12årig tjej som älskar starstable som jag har spelat sedan den 6e januari 2012, kolla in min bessiiis blogg mollymountainfall,bloggplatsen,se komiken var inte blyga, bor i sthlm och älskar att va med vänner mitt instakonto Han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards